Receptioniste Training
De rol van een receptionist(e) bij een calamiteit is uitermate belangrijk. Hij of zij is mede de spil van een goede ontruiming. In 3 uur tijd wordt aan de receptionist(e) uitgelegd welke taken binnen de BHV organisatie moeten worden vervuld en worden er scenario’s getraind.
Voor wie bestemd?
Voor alle medewerkers welke in eerste lijn interne BHV meldingen aannemen of belast zijn met het oproepen van bedrijfshulpverleners.
Hoe lang duurt de workshop:
De workshop duurt maximaal 3 uur
Kosten:
Voor € 529,50 (exclusief btw) per groep van 6 deelnemers verzorgen wij deze workshop op uw locatie. Dit is inclusief cursusmateriaal en een bewijs van deelname. ’s Avonds en in het weekend geldt een toeslag van 15%
Tijdens de cursus worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Aannemen van de melding
- Alarmeringsprocedure intern en extern
- Leren communiceren
- Melding via 112
- Taak receptie bij een telefonische of mondelinge melding
- Taak receptie bij brandmelding via handbrandmelder of rookmelder
Taak receptie bij bommelding of terreurdreiging
Moet ik een BHV diploma hebben?
Het kunnen overleggen van de BHV certificering is geen eis. Wel dient u op de hoogte te zijn van het ontruimingsplan en de procedures.
Waarom BHV Zuid-Holland?
BHV Zuid-Holland kijkt jaarlijks kritisch naar haar eigen functioneren en serviceverlening. Zowel onze instructeurs als de samenwerking met andere bedrijven evalueren wij jaarlijks. Wij blijven steeds op zoek naar een stuk kwaliteitsverbetering. Met onze jarenlange ervaring in de professionele hulpverlening kijken wij naar nieuwe ontwikkelingen in de BHV-markt. Steeds weer innoveren met gebruik van de laatste technieken vinden wij van groot belang. Hulpverlenen is voor u geen dagelijks werk en daarom besteden wij veel zorg aan het praktisch oefenen en de didactische waarde van uw cursus. De cursisten van BHV Zuid-Holland geven aan dat wij hierin jaarlijks weer goed zijn geslaagd.