3.1 Het kan natuurlijk dat er ineens iets tussenkomt, of er een andere reden is waarom je niet aan de cursus kan deelnemen. Dat is helemaal niet erg. Wij verwachten wel dat je je netjes bij ons afmeldt. Dit kan via de email, sms, of zelfs via de whatsapp. Als het maar vastgelegd is.
3.2 Als je op tijd annuleert, dan hoef je niets te betalen. Wat is dan op tijd?
Uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de BHV cursus moet je afmelding bij ons binnen zijn. Als je toch te laat bent met afmelden (korter dan 14 dagen voor aanvang), dan kunnen wij jouw vrijgekomen plek veelal niet meer opvullen met een deelnemer van een ander bedrijf. Wij zullen om deze reden dan ook het volledige cursusbedrag in rekening brengen. Wel zullen wij, uit coulance, bij het plannen van een nieuwe datum (binnen 2 maanden van de geannuleerde datum) alleen € 75,- (p.p.p.d. ex. btw) her inschrijfkosten in rekening brengen. Deze her inschrijfkosten dekken niet jouw volledige annuleringskosten bij een late afzegging dus het is niet de bedoeling hier zonder dringende reden gebruik van te maken. Geef bij het herinschrijven direct aan dat je gebruik wil maken van deze éénmalige coulance regeling.
Bij een EHBO Oranje Kruis opleiding moeten we helaas 21 dagen voor aanvang annuleren hanteren omdat het Oranje Kruis de examenkosten volledig aan ons doorberekend. Je bent dan 100% van het cursusgeld aan ons verschuldigd.
3.3 Bij verhindering mag je een collega in jouw plaats laten komen. Geef dit wel ruim van tevoren door, dan hebben wij ook de goede naam in ons systeem.
3.4 Tijdens een cursus en/of opleiding annuleren is niet mogelijk.
3.5 Als je op de cursus afwezig bent en je hebt dit niet vooraf laten weten, dan vinden wij dat niet zo netjes. We hebben namelijk alle kosten al gemaakt en we hadden op je gerekend. Je bent dan ook het volledige cursusgeld aan ons verschuldigd.
3.6 Wij mogen cursussen organisatorisch en inhoudelijk wijzigen.
3.7 Een cursus/opleiding gaat door bij voldoende deelname. Hebben wij toch niet voldoende aanmeldingen, dan ontvang je 1 week voor aanvang een bericht van ons en zoeken we samen naar een passende oplossing.
3.8 Heb je een contract voor meerdere jaren met een vaste prijsgarantie dan kun je dit niet zo maar in zijn geheel aan ons opzeggen. Er zal dan altijd een verrekening van het verschil plaats vinden volgens de volgende afspraak: Over alle in de contractperiode afgenomen cursussen zal het verschil voldaan moeten worden tussen de op dat moment door ons gehanteerde p.p. prijzen (zoals gepubliceerd op onze website) en de afgesproken prijs in het meer jaren contract.